Արեւային շող, լուսաբաց եւ մառախուղ
Մայրս, բուժիր իմ բաց վերքերը
Այստեղ՝ տաք ամառը կլրացնի ցուրտը

Ցավը կարթնացնի քաղաքը
Մենք չենք հետաքրքրում Ցավին:
Սրանք նրբանցքներն են, որտեղ թաքնվում են  մեղքերը,
Իմ մտքերը թաքցնում եմ տեղական նրբանցքների ՙՙկատուներից՚՚.


Դա հրաշալի կյանք է արեւի

Դրական լեռները ծխում էին այս տողերը դատարկ ստամոքսի վրա
Ես շտապում եմ նայել ամպերի կեղեւներին, նայել ամպերի մեջ,
Ինչու ոչ ոք չի խնդրում լավ մոլորակին…

Նա ոչ թե բարություն  կամ լավություն  էր հավաքում,
Այլ  ներդաշնակություն…
Ես կոտրեցի գետերի մեջ, ոչ թե լա լա-լա, ո’չ էլ նա-նա-նա
Ծաղիկների մեջ ասում են, որ մեկ ուրիշը բացվում է ու սկսում ծաղկել.

Սիրո զգացողության ներքո նա կբացի բոլոր դռները,
Մենք մեր ձեռքերը դնում ենք մեր…

Մենք դժվարության մեջ ենք:
Ահա իմ կյանքն է, եւ ես պտույտ եմ նրա հետ:
Սիրիր ինձ, հանդուրժիր ու համբերիր…
Կներես ինձ, ինչ չեմ արել
Ես չեմ կարողանում նայել քո արցունքներին:

Միեւնույն ժամանակ քամու հետ կամքը,
Իմ երազանքն իմաստուն կապարն է ասում. «Մի շողացեք»:
Անշուշտ, ամեն ինչ կլինի, ինչպես պետք է `ձեռքերը դեպի երկինք,
Եվ ծովը խեղդում էր ինձ հետաքրքրող հետաքրքրությունը

Եվ ձեր աչքերի առաջ ես արտահայտություններ եմ բացում
Ես պատրաստ եմ վիճել,
Այս մեղեդին մեզ ոչինչ չի զիջում,
Մեղեդին մեզ հուշում էր
Հուշում էր վիճել, հուշում էր կռվել.

Առնվազն դա ՙՙ մեղեդին՚՚  և  ես պատրաստ եմ անհետանալ այդ մեղեդու հնչյունների մեջ.
Եվ երկնքից աստղերը ընկան անդունդը, որոնց  հետևեցինք մենք.
Երկնքում երևացող հազարավոր մասնիկների…
Մենք իջնում ենք, իջնում ենք, հեռանում ենք օտարներից, հեռու, հեռու, հեռու:
Կոչված հրաշալիքների լապտերները
Ես պատրաստ եմ պատժել ամբողջ աշխարհը ձեզ համար.
Եվ անցյալում մեր պատուհանները կրկին ցնցվեցին հրաշքներից.
Այս պահը թանկ է:

Ես քեզ հետ եմ, սակայն մեր մեջ  բարակ սառույց է գոյացել,
Մենք մեղավոր չենք: Անպայման ինձ դուրս քաշիր այդ սառույցից:


Իմ քաղաքը ծուղակ է, եւ ես դրա մեջ եմ:
Այստեղ մարդ մնալու համար այնքան փոքր հնարավորություն է:
Ես վերցնեմ իմ իրերը եւ վերադառնամ,
Այնտեղ, որտեղից եկել եմ…