Картинки по запросу Երթուղային տաքսի

<<2800 խնդրով Երևան>>  նախագծի շրջանականերում ընտրել եմ Հայաստանի տրանսպորտամիջոցները / երթուղային տաքսիներ և ավտոբուսնր/: Նախագծի ընթացքում լինելու է հարցում ՀՀ քաղաքացիներն, պատրաստվելու է փոքրիկ ֆիլմ տրանսպորտի մասին: Անձամբ ինձ անհագստացնում են տրանսպորտի անհարմարության, կեղտոտության, վարորդի ծխի և մուննաթի, գերբեռնված, անսարք վիճակը: Կարծում եմ, որ բոլոր քաղաքացիները գոհ կլնեին, եթե միայն լինեին ավտոբուսներ, քանի որ դրանք վերանորգված և ավելի հարմարավետ են:

 

Նորից անդրադառնալով քաղաքիս խնդիրներին երեկ հորս հարցրեցի, թե ինչ պրոբլեմներ ունի մեր բակը, շենքը: Նա ինձ ասաց՝  շատ քիչ են կանաչ տեղերը, մուքի և վերելակի վերանորոգությունն ու մաքրությունը, ասստիճանների կեղտոտ վիճակ և էլ չասեմ աղբահանության մասին… Ինչպես տեսնում ենք շատ խնղիրներ կան, որոնք առ այսօր լուծված չեն, որոնք փորձելու եմ ինքնուրույն լուծել: